Klachten en Geschillen
Bij Qualident doen wij er alles aan om u de beste zorg en service te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Dat vinden wij vervelend en we horen het graag, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Zo werkt het:
Wij vinden het belangrijk dat u zich gehoord voelt. Daarom hebben we een eenvoudig stappenplan gemaakt om uw klacht samen met u op te lossen.
- Stap 1: Bespreek uw klacht met ons Heeft u een klacht of opmerking? Bespreek dit bij voorkeur eerst met uw behandelend tandarts of één van onze medewerkers. Vaak kan een probleem in een persoonlijk gesprek direct worden opgelost.
- Stap 2: Klachtenfunctionaris Deze luistert naar uw verhaal, geeft advies en kan bemiddelen tussen u en onze praktijk. Het inschakelen van de klachtenfunctionaris is kosteloos.
- U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via:
- info@qualident.nl
- +31 020 261 22 76
- Stap 3: Geschilleninstantie Mondzorg Leidt de bemiddeling niet tot een oplossing, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Mondzorg (SGIM). Deze onafhankelijke instantie behandelt uw klacht en doet, indien nodig, een bindende uitspraak.
Klacht indienen
- Uw ervaring is belangrijk voor ons. Als u niet tevreden bent over onze zorg of service, willen we dat graag weten. Zo kunnen we leren, verbeteren en zorgen dat u zich gehoord voelt.
Bedrijfsgegevens
Pietersbergweg 291, 1105BM, Amsterdam
info@qualident.nl
020-2612276
KvK: 87471159
BTW: NL864303750B01
IBAN: NL83 INGB 0709 6272 46
Openingstijden
Dag | Tijd |
---|---|
Maandag | 09:00 – 18:00 |
Dinsdag | 09:00 – 18:00 |
Woensdag | 09:00 – 18:00 |
Donderdag | 09:00 – 18:00 |
Vrijdag | 09:00 – 18:00 |
Zaterdag | Gesoten |
Zondag | Gesloten |